Clean And Simple Christmas

Det fleste der kender mig, ved at jeg normalt ikke er til CAS stilen, og er heller ikke nogen julehygge pige. Men derfor har jeg alligevel kastet mig ud i, udfordringen hos Simon Says, der i denne uge har temaet “Clean And Simple Christmas”. Jeg har simpelthen gjort det, at jeg har liftet mit eget kort fra sidste uge. Ja hvem havde troet, at det skulle blive til 2 CAS kort på 1 uge? Men det kriblede i fingrene, for at dykke ned i blomster, bånd, dims og dutter  ◕‿

IMG_9038

IMG_9039

IMG_9040
Kortet er mit bidrag til udfordringen hos:
Simon Says

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af Materialer og værktøj har jeg bla. brugt:

http://static.inlinkz.com/ppr.js

One thought on “Clean And Simple Christmas

  1. FABULOUS! Love the use of dies and white space! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Clean and Simple Christmas” Challenge!

Skrive en hilsen ◕‿◕

