CAS???

Her til morgen har jeg lavet et fødselsdagskort til en veninde, og hun er til den helt enkle stil, så det var lidt af en udfordring, da jeg jo elsker masse detaljer på mine kort. Jeg synes alligevel, at  kortet endte med at se rigtig lækkert ud, og det er nok mit tættest bud på CAS-stilen ‿-

IMG_8955
Hjemmelavet bølgepap og glitterbånd – guld selvfølgelig
IMG_8956
Jeg synes det gør en enorm forskel, at jeg har dot-embosset det sorte kartonIMG_8957
Knappen er hjembragt fra Paris

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af materialer har jeg bla. brugt:

http://static.inlinkz.com/ppr.js

3 thoughts on “CAS???

  1. Pingback: Clean And Simple Christmas | Kreative Syslerier

Skrive en hilsen ◕‿◕

