Album og kort ◕‿◕

I går var jeg igen til Tirsdags Scrap hos PTW. Det var vildt hyggeligt, med en dejlig uformel stemning. Selv om jeg havde pakket helt mit nye “Bags To Go” sæt(mere for at prøve at have det hele med), blev det kun til et enkelt kort, og beklædning af indersiden af mit Sn@p album.

Indersiden og bagsiden er holdt helt enkelt, og det lykkedes vist meget godt, at ramme striperne præcist. Jeg har brugt det lækre papir fra Teresa Collins.

 IMG_7390 IMG_7392 IMG_7391

Forsiden ser således ud:

IMG_7389

Gipsrammen på kortet, er farvelagt med Wink Of Stellas glitterpen.

IMG_7384

 Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af materialer har jeg bla. brugt:

One thought on “Album og kort ◕‿◕

Skrive en hilsen ◕‿◕

