I går var jeg til kreativ hygge, sammen med nogle dejlige piger. For mit vedkommende blev det til mere snak end kreativt ◕‿-
Jeg fik dog lavet et enkelt kort. Men jeg savnede min symaskine, så i dag har jeg lige tilføjet lidt syninger ◕‿-
Til kortet har jeg brugt PL kort, som jeg har været så heldig at få foræret – I am a lucky girl ❤

Jeg deltager i udfordringerne hos:
Kort ‘O’ Mania
Scrappelyst
Tak for besøget og hav en rigtig god søndag ◕‿◕
Kreative Hilsener Fra
Dorthe ❤
Af materialer har jeg bla. brugt:
Super lækkert kort.
Rigtig flot kort du har lavet og fin effekt med banneren
Tusind tak piger 🙂
Super flot, Dorthe. Nu går jeg og venter såååå spændt på mine silikoneforme. Det er dine smukke kort, som har inspireret mig til også at lave gipsfigurer 🙂
Det kan jeg godt først Jytte, men der kan godt gå nogle uger, fra du har bestilt til de lander i postkassen 😉
Kjempefint kort med mange flotte detaljer.
Takk for at deltar på KortoManias utfordring.
Klem Sissel
Nydelig kort.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.
Hege.