Så blev det atter mandag, og det er jo lig med en ny skitse hos Mojo Monday. Her er min version af dagens skitse, og jeg har igen brugt karton og mønsterpapir, fra mit April Klub-kit fra PTW.
Jeg deltager med dette kort i skitsekonkurrencen hos
Mojo Monday 392
Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕
Kreative Hilsener Fra
Dorthe ❤
Af materialer har jeg bla. brugt:

Super lækkert kort i fede nuancer og papir ;O))
Det er et vidunderligt kort! Er vild med farvevalget!
Jeg får mere og mere lyst til at lave gipsfigurer, når jeg ser dine smukke kort!
Det er super flot og farverne er da så skønne.
Skøn gips figur, den har jeg også lige lavet, har du erfaringer med om de holder, jeg føler de er lidt skrøbelig? Men flotte er de, det er helt sikkert
Super super lækkert kort i nogle skønne farver 🙂
Tusind tak for jeres søde kommentarer 🙂
Annette, nogle er mere skrøbelige en andre, og der er nogen som altid knækker for mig, men netop rammen her er ret robust. Det kommer vel også lidt an på, hvor tykt du blander dit gips. Nogen sige 3-1 og andre 2-1
Jeg prøver mig lidt frem 🙂
Jette: Jeg skriver lige en PB til dig 🙂
Beautiful card . I love these colors.