God Påske ❤

Jeg har skudt påsken i gang med “et par” påskeæg “fra mig til mig” ‿-

IMG_7139-001

Jeg har fået mit Måneds-Kit fra PTW + lidt ekstra

Shoppet hos Hobbyboden og Wild Orchic Craft

IMG_7145-001

Mon ikke alle de nye legesager kan sætte lidt fut i mit kreative hjørne, der har holdt fri de sidste par dage…

Kombinationen af nye legesager, familie og venner, kan det vist kun blive en dejlig påske ❤

Tak for besøget og rigtig god påske til jer alle ◕‿◕

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Lidt af hvad jeg har shoppet:

3 thoughts on “God Påske ❤

Skrive en hilsen ◕‿◕

