Et kort ◕‿◕

Kortet her er lavet af mønsterpapir fra lageret, mener at det er en gammel serie fra BG, og postkortet er fra Graphic45.

IMG_6952-001

Efterhånden som jeg får lavet mine materialelister, ser jeg et næsten akut behov for nye dies!!!
Synes bare at det er de samme igen og igen, men tidligere har jeg også mere været til punch fremfor dies.

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

Af materialer har jeg bla. brugt:

One thought on “Et kort ◕‿◕

Skrive en hilsen ◕‿◕

