Scrap i Nr. Snede ◕‿◕

I går var jeg til et helt fantastisk arrangement i Sr. Snede, hvor jeg sammen med ca. 40 kreativepiger var samlet til Scraphygge ◕ Tak til Linda Laugesen for alletiders arrangemen, vi ses helt sikkert til næste år 

Scrap i Nr1

Linda havde sørget for 2 skitskonkurrencer, 1 med et LO og 1 med et kort, og sørme om det ikke lykkedes mig at erobre 3. pladsen med dette kort:

IMG_6647
Se under indlægget hvilke materialer jeg har brugt.

Jeg vandt en rigtig lækker præmie:

IMG_6651

Nu vil jeg i krea-hjørnet, hvor jeg har bestemt mig for at lave kort med min præmie 

Tak for besøget og hav en rigtig god søndag

Kreative Hilsener  Fra
Dorthe

6 thoughts on “Scrap i Nr. Snede ◕‿◕

  1. Pingback: The Paper Crafting ◕‿◕ | Kreative Syslerier

Skrive en hilsen ◕‿◕

