Nyt minialbum på vej…

Endelig er jeg igen i gang med et minialbum, og denne gang bruger jeg sorte kvadratiske kuverter fra Tiger. En nem og hurtigt måde at få lavet et basic album på.

 IMG_6477-001

Til bindinden har jeg brugt Kathy Ortas “Hidden Hinges“.

IMG_6478-001

IMG_6479-001

I stedet for at chipboard til  omslaget, bruger jeg karton som jeg har gemt fra mit Mega Musel stel, lidt kongelig må mit album da godt være ‿-

IMG_6476-001

IMG_6481-001

IMG_6480-001

Foreløbig ser forsiden således ud:

IMG_6502

Til den opmærksomme læser, må jeg sige ja til, at jeg arbejder videre med mønsterpapiret fra Simple Story “The Story of us“. Da det kun er en 6×6 paperpad jeg har, bliver det et forholdsvis enkelt album, uden “flipper og flapper”…

Tak for besøget og hav en rigtig god dag

Kreative Hilsener fra
Dorthe

4 thoughts on “Nyt minialbum på vej…

  1. Et mega lækkert album, og sikken en fed ide at bruge det karton fra dit stel, det blír da kanon fedt. Glæder mig bestemt også til at se det færdigt her senere, det er helt sikkert. Det skal nok blive rigtig flot.

  2. Pingback: Flere Stjerner og Filmstrips ◕‿◕ | Kreative Syslerier

Skrive en hilsen ◕‿◕

