Masse af inspiration ◕‿◕

2 af mine absolutte favoritter inden for design af minialbums har slået sig sammen 
Med Kathy Ortas Toturial, designer Ginger Rob også kendt på Youtube som My Sisters Scrapper, et super lækkert Gatefold Foto:

Er det ikke bare super lækkert?

Jeg bliver bare så inspireret af deres Youtube videoer, og nu er jeg ved at finde ud af, hvordan mit næste minialbum skal være. Det kan være at det bliver noget helt andet, men det giver lige et kik af inspiration og energi, at se sådan en god video. Jeg har i hvertilfælde lyst til at være i mit kreahjørne hele weekenden…

Tak for besøget og hav en rigtig dejlig weekend 

Kreative Hilsener fra
Dorthe

One thought on “Masse af inspiration ◕‿◕

Skrive en hilsen ◕‿◕

