Strømpestrikning ◕‿◕

Sørme om jeg mellem jul og nytår, endelig kom igang med at strikke strømper igen. Strømpestrikning har altid været det helt store hit her hos mig, og selv om det er ensformigt og jeg kan strikke dem i søvne, tror jeg aldrig at jeg bliver træt af det. Jeg varier så vidt mulig med forskellige mønstret strømpegarner.

Det først par er strikket af  Qualitas Socks 4-trådet strømpegarn fv. 8199.
Det andet par er også Qualitas Socks 4-trådet strømpegarn fv. 8799

IMG_6121 IMG_6122

Husk at deltage i min Give Away

Tak for besøget og hav en rigtig god dag ◕‿◕

Kreative Hilsener fra
Dorthe

Skrive en hilsen ◕‿◕

