Inspiration fra Kathy Orta ◕‿◕

Jeg har faktisk haft dette magasin liggende nogle måneder, og det er guf for alle der er elsker sjove detaljer i minialbums m.m.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/ba3/81052198/files/2014/12/img_5651.jpg Og det bliver kun bedre af, at det er forfattet af, en af mine favoritter inden for minialbums, nemlig Amerikanske Kathy Orta, også kendt under navnet Paperphonem.
Jer der har fulgt mig igennem tiden, ved at jeg har brugt flere af hendes tutorials, de er simpelthen fantastiske.

Først forespurgte jeg hos Gitte Hobbyboden/Scrapworld om det var en magasin hun kunne få hjem til butikken, da det er urealistisk dyrt at få det sendt ved direkte bestilling hos Paperphonem.
Gitte vente hurtigt tilbage med svar om at det kunne hun ikke, men som altid yder hun bare fantastisk service og henviste mig videre til SAXO.com og i løbet af mindre end en uge, landet magasinet i min postkasse, og endda til en meget overkommelig pris.

I kan selv finde magasinet her: Kathy OrtaPaperphonem

Det var alt for nu, tak for besøget og hav en rigtig god dag.

Kreative Hilsener fra Dorthe ◕‿◕

4 thoughts on “Inspiration fra Kathy Orta ◕‿◕

  1. Tusind tak for tippet, jeg skulle bestille en anden bog hos dem, så denne røg lige med. (Og så er den jo også utrolig billig)

  2. Hej Dorthe
    Fin ny blog du har fået lavet dig! Jeg vil glæde mig til at følge dig her:-)
    Jeg må da vist hellere få fingrene i den bog… Det lyder lige som noget for mig;-)
    Glæder mig til vi ses i Nr. Snede:-)
    Knus Eva

Skrive en hilsen ◕‿◕

