Give Away ◕‿◕

Så er det tid til den lovet Give Away, og jeg har fundet nedenstående lækkerier frem til en af jer.
Der kommer nok lidt ekstra i den færdig pakke ◕‿-

IMG_6207

Det er muligt at deltage med 1-5 lodder

  1. Skriv en kommentar og hvor mange lodder du deltager med. Fortæl gerne hvor du har læst om min Give Away
  2. Lav et indlæg på din egen blog, med en henvisning til denne Give Away
  3. Indsæt min Give Away i din sidebar
  4. Bliv fast læser enten via Blogvin eller WordPress
  5. Ekstra lod ved brug af alle 4 punkter

Sidste frist for tilmelding er søndag den 18/01-15

Held & Lykke

Kreative Hilsener fra
Dorthe

24 thoughts on “Give Away ◕‿◕

  1. Jeg tager 2 lodder, 1 for at skrive her og 1 for at følge dig på blogvin.
    Jeg har læst om din GiveAway på Scrapsisters.

  2. Jeg er med på 2 lodder. 1 for at skrive her og 1. for at følge.
    Har læst om din GiveAway på facebook – Kort og scrap inspiration 🙂

  3. To lodder til mig .. et for at kommentere og et for at følge din blog.
    Jeg har læst om din giveaway på facebook.

    1000 tak for chancen 🙂

  4. Jeg deltager med 3 – et for at skrive her, et for at følge dig på blogvin og et for at skrive om din give away på min egen blog.
    Har læst om det på blogvin.

  5. Jeg læste på scrapsisters om denne lækre give away, du har sat på højkant. Den må rigtig gerne flytte ind hos mig;-)
    Jeg vil gerne deltage med et lod, denne kommentar.
    Knus Eva

  6. Jeg har læst om denne blok på facebook og deltager med 1 lod med denne tilkendegivelse.

  7. Pingback: Årets første kort ◕‿◕ | Kreative Syslerier

  8. Hej. Jeg deltager med 2 lodder. Jeg har læst om din Give away på Scrapklub syd, og er blevet følger af dig på bloglovin. Glæder mig til at se hvad der kommer på din blog.

  9. Jeg deltager med 2 lodder. Har læst om dig på facebook og følger dig også.
    Det kunne være så fedt at vinde den pakke… der ligger helt bestent mange timers hygge deri, hvilket jeg godt kunne bruge i den her mørke kolde tid og da jeg desværre er blevet ledig har jeg alt for meget tid… så det kunne være så fedt at vinde den her pakke… at få lidt positiv med på min vej… 🙂

  10. Jeg deltager med 2 lodder, 1 for at følge dig på bloglovin og 1 for at skrive her. Jeg har læst om din giveaway her på din blog og på Facebook.
    Krydser fingre for at jeg bliver den heldige😄

  11. Lækker pakke du har samlet. Jeg tager chancen og deltager med et lod for at kommenterer. Jeg har læst om din Give Away på Scrapsisters.
    Mange hiksner fra Tina M.

  12. Okay jeg tager chancen og deltager også med 3 lodder i denne skønne candy her.
    En for at kommentere, en for at følge på WP og en for at sætte det i sidebaren på min egen blog.
    Det er godt nok en lækker candy, du har samlet, hvem kan ikke bruge sådan en lækkerbidsken.
    Jeg læste om det på SS.

  13. Jeg deltager med 3 lodder om denne lækre giveaway. Du har selv fortalt mig om den. Tak for chancen og held og lykke til os alle.
    Kh 10na

  14. Pingback: Strømpestrikning ◕‿◕ | Kreative Syslerier

  15. 1 lod (skriver her :)) Jeg har set via scrapsisters forum. Jeg er ny i faget, så din give-away vil falde på et tørt sted 😀

  16. Det var da en virkelig flor give away. Selvfølgelig prøver jeg om jeg kunne være så heldig….
    Denne gang fandt jeg dig på Facebook, men har dig også på Boglovin.
    3 lodder for link i sidebar, kommentar og Bloglovin.

    God dag til dig.

  17. Er “nystartet” i branchen, og læste om dette via Facebook 😀
    Deltager med et lod for at kommentere 😃

  18. Tusind tak for chancen for at vinde 🙂 Og tillykke med den nye blog.. Jeg så opslaget omkring din give away på både facebook, scrapsisters og instagram 😉

Skrive en hilsen ◕‿◕

